باک سازی فیدار

باک سازی آلومینیوم فیدار
تهیه و ساخت انواع باک ها و مخازن سوخت آلومینویومی خودرهای ترابری و سنگین
طراحی و نصب انواع باک خودرو
تهیه و نصب انواع باک های خودرو
Previous slide
Next slide

مزایا و معایب اساسی مخازن سوخت آلومینیوم

مخزن سوخت یک ظرف یا کشتی ایمن است که قصد ذخیره سوخت را دارد. سوخت، همانطور که همه ما می دانیم، قابل اشتعال است. از این رو، ذخیره آن در مخزن سوخت می تواند برای همه افراد داخل وسیله نقلیه یا قایق ایمن باشد. جدا از ذخیره ایمن سوخت، مخزن سوخت به حرکت یا رهاسازی سوخت به داخل موتور نیز کمک می کند. پر کردن مجدد سوخت به باک مذکور از طریق سوراخ کوچکی که به طور مناسب با درپوش گاز بسته شده است انجام می شود. یکی از مواد متداول که برای تولید این قطعه مورد استفاده قرار می گیرد، آلومینیوم است. اما قبل از خرید مخزن سوخت آلومینیومی، ابتدا باید مزایا و معایب مرتبط با آن را بدانید.

مزایا و معایب استفاده از آلومینیوم در باک سازی چیست؟

یکی از مزایای مخازن سوخت آلومینیومی این است که بسیار بادوام هستند. آلومینیوم به عنوان یک ماده به دلیل مقاومت در برابر خوردگی مرتبط با طول عمر آن مورد تحسین قرار گرفته است. این ماده همچنین می تواند در برابر عناصر خشن بیرون از منزل مانند گرما، گرد و غبار و غیره مقاومت کند. و با این خصوصیات، انتظار می رود مخازن سوخت ساخته شده از مواد مذکور، سوخت را ذخیره کرده و وظایف اصلی خود را بدون هیچ مشکلی انجام دهند و به آنها اجازه می دهد تا بیش از ۲۰ سال دوام بیاورند. قایق ها می توانند در برابر فرورفتگی ها و مشت ها مقاومت کنند. فرورفتگی ها و منگنه ها می توانند به آرامی ظاهر و شکل مخازن سوخت را تحت تاثیر قرار دهند. با استفاده از آلومینیوم، انتظار می رود مخازن سوخت از این گونه آسیب ها جلوگیری کنند تا بر عمر مفید آنها تأثیر بگذارد. مواد آلومینیوم توسط بسیاری از صنایع ترجیح داده می شود زیرا می توان آنها را به راحتی برش داد و جوش داد. از طریق این ویژگی ها، آنها می توانند به طور موثر به مخازن سوختی تبدیل شوند که برای نیازهای خودرویی و دریایی جادار هستند. استفاده از مخازن سوخت آلومینیومی به کاربران بالقوه ای مانند شما اجازه می دهد تا به ظرفیت سوخت بیشتری دست یابند. قایق ها باید در نظر بگیرند.

یکی از معایب مخازن سوخت آلومینیومی این است که پس از گذشت چند سال همچنان می توانند آسیب ببینند. برخی از مخازن سوخت آلومینیومی به دلیل ترکیب اولیه خود ممکن است پس از چند سال آسیب ببینند. قایق های دریایی، به ویژه، ممکن است از مخازن سوخت آلومینیومی استفاده کنند. اما با گذشت زمان، ممکن است به دلیل تکان خوردن مداوم قایق های دریایی، درز بین مخزن و فوم ایجاد شود. این وضعیت ممکن است منجر به ایجاد خوردگی و همچنین شکستگی شود. این مخازن سوخت آلومینیومی ممکن است قادر به مقاومت در برابر عناصر اطراف باشند، اما سطوح آنها ممکن است پس از تعامل با موادی که از مس، برنز و آلیاژهای برنج ساخته شده اند، آسیب ببینند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا